Publikationer
Brandt, L. I. 2013, Roskilde Universitets Forlag. 223 s.
Brandt, L. I., Andersen, M. L. & Uggerhøj, L., 2016, 27 s.
Vanskelig opvækst: en ressource i arbejdet med det vanskelige
Brandt, L. I. & Larsen, K., 2016, I : Praktiske Grunde: Nordisk tidsskrift for kultur- og samfundsvidenskab. 1-2, s. 81-97 16 s.
Dominans med dobbelte implikationer - omhandlende mænd i omsorgsfag
Brandt, L. I., 22 nov. 2017, I : Praktiske Grunde: Nordisk tidsskrift for kultur- og samfundsvidenskab. 3-4, s. 55-68 18 s.
Inddragelse i praksis - om et forskningsprojekt
Andersen, M. L., Brandt, L. I. & Uggerhøj, L., 24 nov. 2017,
I : Uden for Nummer. 35, s. 4-15 13 s.
Brandt, L. I., 1 okt. 2017, I : Le Magazine du Club Danois. 73, 3 s., 73.
Brandt, L. I., 1 dec. 2017, I : Le Magazine du Club Danois. 74, 4 s., 2.
Brandt, L. I., 14 jan. 2018, (Accepteret med revision) I : Nordic Social Work Research. 16 s.
Vrå højskole som genvej til uddannelse for udsatte unge
Brandt, L. I., 1 jun. 2018, 40 s.
Brandt, L. I., 1 sep. 2018, I : Praktiske Grunde: Nordisk tidsskrift for kultur- og samfundsvidenskab. 2018, 1-2, s. 75-88 14 s.
Underlying theoretical positions, perceptions and foundations in practice research
Brandt, L.I., Andersen, M. L., m.fl., 2020, The Routledge Handbook of Social Work Practice Research. Red. Joubert and Webber. Routledge – Taylor & Francis Group
Den autoetnografiske metode på socialrådgiveruddannelsen
Brandt, L. I., 5 jan. 2019, Må jeg skrive mig selv ind: autoetnografi på socialrådgiver-, pædagog- og læreruddannelsen. Dam, T. & Madsen, A. (red.). Frydenlund Academic, s. 69-74 7 s.
The (im)possible possibility - on the relation between courses of life and choice of education
Engaging service users in practice research.
Brandt, L.I., Andersen, M. L., m.fl., 2020, The Routledge Handbook of Social Work Practice Research. Red. Joubert and Webber. Routledge – Taylor & Francis Group
Different approaches in practice research
Brandt, L.I., Andersen, M. L., m.fl., 2020, The Routledge Handbook of Social Work Practice Research. Red. Joubert and Webber. Routledge – Taylor & Francis Group
Studying Youth Participation by Means of Participatory Practice Research
Brandt, L. I., Uggerhøj, L. & Andersen, M. L.
Nøglen til noget nyt - En følgeforskningsrapport om vej til uddannelse via Vrå højskole